Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/77
Назва: | Шляхи досягнення акмеуспіху підлітків сільської школи в художньо-естетичному вихованні |
Інші назви: | Пути достижения акмеуспеха подростков сельской школы в художественно-эстетическом воспитании Ways of achievement aсme-success teenagers of rural school in aesthetic education |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | взаємодія взаимодействие cooperation загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения general educational establishments позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational establishments підлітки подростки teenagers естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetically beautiful education акмеуспіх акмеуспех aсme-success |
Рік публікації: | 2013 |
Видавець: | Глухів: Глухівський НПУ ім. Олександра Довженка |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Шляхи досягнення акмеуспіху підлітків сільської школи в художньо-естетичному вихованні / Л. В. Сєрих // Всеукр. наук. -практ. конф. ["Інноваційні технології у професійній підготовці педагогічних кадрів до роботи в умовах сільської школи"] // Педагогічні науки : Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка : зб. наук. праць. – Вип. 23. – Глухів, 2013. – С. 42-48. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито шляхи досягнення акмеуспіху підлітків сільської школи. Зроблена спроба залучати підлітків сільських загальноосвітніх навчальних закладів до участі в художньо-естетичній освіті та вихованні. При цьому значна роль належить не тільки, безпосередньо урочній діяльності, але й позаурочній та позашкільній роботі. Показані вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. В статье раскрыты пути достижения акмеуспеха подростков сельской школы. Сделанная попытка привлекать подростков сельских общеобразовательных учебных заведений к участию в художественно-эстетическом образовании и воспитании. При этом значительная роль принадлежит не только, непосредственно урочной деятельности, но и внеурочной, и внешкольной работе. Показаны векторы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетичном воспитании подростков. The ways of achievement of aсme-success teenagers of rural school are exposed in the article. Done attempt to bring over the teenagers of rural general educational establishments to participating in aesthetic education and education. Thus a considerable role belongs not only, directly to the fixed activity, but also to extracurricular and out-of-school work. The rationed vectors of cooperation of general and out-of-school educational establishments are in aesthetically beautiful education of teenagers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/77 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Aesthetic_Education_Aсme-success_Teenagers.FR12.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.