Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/86
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorПодлиняева, Оксана Александровна-
dc.contributor.authorPodlinyayeva, Oksana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2016-11-09T07:23:31Z-
dc.date.available2016-11-09T07:23:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПодліняєва О.О. Управління мотивацією діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін з використанням ІКТ / О.О. Подліняєва // Педагогічні науки: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Херсон. держ. ун-т. – 2016. - №71. – Т.2. – Режим доступу http://www.ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_71/part_2/27.pdf (21.09.2016). – Назва з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/86-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні проблеми адаптації вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін до процесу інформатизації освіти України, досліджуються особливості їх готовності до сприйняття освітніх інноваційних технологій взагалі та ІКТ зокрема, здійснено спробу визначити умови для формування та підвищення мотивації вчителів предметів галузі «Суспільствознавство» до використання ІКТ у професійній діяльності та аналізуються можливості сучасної системи післядипломної освіти для вирішення цих завдань. В статье проанализированы основные проблемы адаптации учителей общественно-гуманитарных дисциплин к процессу информатизации образования Украины, исследуются особенности их готовности к восприятию образовательных инновационных технологий в общем и ИКТ в частности, предпринята попытка определить условия для формирования и повышения мотивации данной категории учителей к использованию ИКТ в профессиональной деятельности, а также анализируются возможности современной системы последипломного образования для управления созданием подобных условий. The paper addresses the problem of involvement in information education classroom social and human sciences, we investigate the characteristics of their readiness to accept innovation and ICT use in professional work, analyzed the possibility of post-graduate education to create conditions for the formation and motivate teachers to implement it.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UK
dc.subjectінформатизація освітиuk_UK
dc.subjectинформатизация образованияuk_UK
dc.subjecteducation informatizationuk_UK
dc.subjectінформаційна культураuk_UK
dc.subjectинформационная культураuk_UK
dc.subjectinformation cultureuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UK
dc.subjectинновационная деятельностьuk_UK
dc.subjectinnovationuk_UK
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UK
dc.subjectсоциальная адаптацияuk_UK
dc.subjectsocial adaptationuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectмотивацияuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.titleУправління мотивацією діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін з використання ІКТuk_UK
dc.title.alternativeУправление мотивацией деятельности учителя общественно-гуманитарных дисциплин по использованию ИКТuk_UK
dc.title.alternativeManagement motivation of teachers of humanities disciplines on the use of ICTuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podlinyayeva _Management_Motivation_Of_ Teachers.pdf192,03 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.