Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/86
Назва: | Управління мотивацією діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін з використання ІКТ |
Інші назви: | Управление мотивацией деятельности учителя общественно-гуманитарных дисциплин по использованию ИКТ Management motivation of teachers of humanities disciplines on the use of ICT |
Автори: | Подліняєва, Оксана Олександрівна Подлиняева, Оксана Александровна Podlinyayeva, Oksana Oleksandrivna |
Ключові слова: | інформатизація освіти информатизация образования education informatization інформаційна культура информационная культура information culture інноваційна діяльність инновационная деятельность innovation соціальна адаптація социальная адаптация social adaptation мотивація мотивация motivation |
Рік публікації: | 2016 |
Видавець: | Херсонський державний університет |
Бібліографічний опис: | Подліняєва О.О. Управління мотивацією діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін з використанням ІКТ / О.О. Подліняєва // Педагогічні науки: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Херсон. держ. ун-т. – 2016. - №71. – Т.2. – Режим доступу http://www.ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_71/part_2/27.pdf (21.09.2016). – Назва з екрану |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні проблеми адаптації вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін до процесу інформатизації освіти України, досліджуються особливості їх готовності до сприйняття освітніх інноваційних технологій взагалі та ІКТ зокрема, здійснено спробу визначити умови для формування та підвищення мотивації вчителів предметів галузі «Суспільствознавство» до використання ІКТ у професійній діяльності та аналізуються можливості сучасної системи післядипломної освіти для вирішення цих завдань. В статье проанализированы основные проблемы адаптации учителей общественно-гуманитарных дисциплин к процессу информатизации образования Украины, исследуются особенности их готовности к восприятию образовательных инновационных технологий в общем и ИКТ в частности, предпринята попытка определить условия для формирования и повышения мотивации данной категории учителей к использованию ИКТ в профессиональной деятельности, а также анализируются возможности современной системы последипломного образования для управления созданием подобных условий. The paper addresses the problem of involvement in information education classroom social and human sciences, we investigate the characteristics of their readiness to accept innovation and ICT use in professional work, analyzed the possibility of post-graduate education to create conditions for the formation and motivate teachers to implement it. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/86 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Podlinyayeva _Management_Motivation_Of_ Teachers.pdf | 192.03 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.