Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Title: | Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих |
Other Titles: | Роль входящего и исходящего диагностирования в обучении взрослых The role of input and output diagnostics in adult learning |
Authors: | Герасименко, Наталія Вікторівна Герасименко, Наталия Викторовна Herasymenko, Nataliia Viktorivna |
Keywords: | діагностування диагностирование diagnosis інформаційна компетентність информационная компетентность information competence інформаційна етика информационная этика information ethics інформаційна культура информационная культура information culture професійна діяльність педагога профессиональная деятельность педагога professional activity of a teacher |
Issue Year: | 2014 |
Publisher: | Вінниця, 2014 |
Citation: | Герасименко Н. Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих. електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ/збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. /кол.авт./ - Вінниця, 2014 рік, с.76-83. |
Abstract: | У даній публікації порушується питання доцільності і необхідності автоматизації діагностування для виявлення фахової інформаційної компетентності педагогів в післядипломній педагогічній освіті. В данной публикации раскрывается вопрос целесообразности и необходимости автоматизации диагностирования для выявления профессиональной информационной компетентности педагогов в последипломном педагогическом образовании. This publication raises the question of expediency and necessity of automation of diagnostics for revealing of professional informational competence of teachers in postgraduate pedagogical education. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152 |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Herasymenko_INPUT AND OUTPUT DIAGNOSTICS.pdf | 6.16 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.