Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Title: Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих
Other Titles: Роль входящего и исходящего диагностирования в обучении взрослых
The role of input and output diagnostics in adult learning
Authors: Герасименко, Наталія Вікторівна
Герасименко, Наталия Викторовна
Herasymenko, Nataliia Viktorivna
Keywords: діагностування
диагностирование
diagnosis
інформаційна компетентність
информационная компетентность
information competence
інформаційна етика
информационная этика
information ethics
інформаційна культура
информационная культура
information culture
професійна діяльність педагога
профессиональная деятельность педагога
professional activity of a teacher
Issue Year: 2014
Publisher: Вінниця, 2014
Citation: Герасименко Н. Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих. електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ/збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. /кол.авт./ - Вінниця, 2014 рік, с.76-83.
Abstract: У даній публікації порушується питання доцільності і необхідності автоматизації діагностування для виявлення фахової інформаційної компетентності педагогів в післядипломній педагогічній освіті. В данной публикации раскрывается вопрос целесообразности и необходимости автоматизации диагностирования для выявления профессиональной информационной компетентности педагогов в последипломном педагогическом образовании. This publication raises the question of expediency and necessity of automation of diagnostics for revealing of professional informational competence of teachers in postgraduate pedagogical education.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herasymenko_INPUT AND OUTPUT DIAGNOSTICS.pdf6.16 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.