Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/174
Назва: Розробка моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів
Інші назви: Разработка модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений
Development of model of cooperation of schools and out-of-school educational establishments
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
загальноосвітні навчальні заклади
общеобразовательные учебные заведения
of schools
позашкільні навчальні заклади
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
модель взаємодії
модель взаимодействия
of model of cooperation
мезорівень
мезоуровень
mezolevel
мікрорівень
микроуровень
microlevel
Рік публікації: 2014
Видавець: Ялта: РВВ КГУ
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Розробка моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: Development of model of cooperation of general and out-of-school educational establishments / Л.В. Сєрих // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей / ред. колегія : О.В.Глузман, М.Я.Ігнатенко, В.С. Заслуженюк [та ін.]: Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 44. – Ч.2. – 420 с. – С. 242-247.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю деяких аспектів побудови моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Показаний вплив методів та форм роботи на розв’язання кола питань естетичного виховання підлітків, їх роботу в групах для вирішення естетичних завдань. Структура взаємодії побудована відповідно до мезорівня та мікрорівня, які є активними і ми можемо на них впливати. До мезорівня включаємо: педагогічний колектив, вчителів або керівників гуртків, психологічний супровід, за допомогою якого здійснюється навчально-виховний процес. Статья посвящена некоторым аспектам построения модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Показано влияние методов и форм работы на решение круга вопросов эстетического воспитания подростков, их работу в группах для решения эстетических задач. Структура взаимодействия построена согласно мезоуровня и микроуровня, которые являются активными, и мы можем на них влиять. На мезоуровне включаем: педагогический коллектив, учителей или руководителей кружков, психологическое сопровождение, с помощью которого осуществляется учебно-воспитательный процесс. The article is sanctified to opening of some aspects of construction of model of cooperation of general and out-of-school educational establishments in aesthetic education of teenagers. Shown influence of methods and forms of work on the decisions of circle of questions of aesthetic education of teenagers, their work in groups for the decision of aesthetic tasks. The structure of cooperation is built in accordance with mezo and microlevel, that are active and we can on them influence. At the mezolevel include: pedagogical collective, teachers or leaders of groups, psychological accompaniment by means of that an educational-educator comes true.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/174
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Mezolevel_Microlevel.pdf553.71 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.