Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-11-30T11:51:04Z-
dc.date.available2018-11-30T11:51:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Розробка моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: Development of model of cooperation of general and out-of-school educational establishments / Л.В. Сєрих // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей / ред. колегія : О.В.Глузман, М.Я.Ігнатенко, В.С. Заслуженюк [та ін.]: Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 44. – Ч.2. – 420 с. – С. 242-247.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/174-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю деяких аспектів побудови моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Показаний вплив методів та форм роботи на розв’язання кола питань естетичного виховання підлітків, їх роботу в групах для вирішення естетичних завдань. Структура взаємодії побудована відповідно до мезорівня та мікрорівня, які є активними і ми можемо на них впливати. До мезорівня включаємо: педагогічний колектив, вчителів або керівників гуртків, психологічний супровід, за допомогою якого здійснюється навчально-виховний процес. Статья посвящена некоторым аспектам построения модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Показано влияние методов и форм работы на решение круга вопросов эстетического воспитания подростков, их работу в группах для решения эстетических задач. Структура взаимодействия построена согласно мезоуровня и микроуровня, которые являются активными, и мы можем на них влиять. На мезоуровне включаем: педагогический коллектив, учителей или руководителей кружков, психологическое сопровождение, с помощью которого осуществляется учебно-воспитательный процесс. The article is sanctified to opening of some aspects of construction of model of cooperation of general and out-of-school educational establishments in aesthetic education of teenagers. Shown influence of methods and forms of work on the decisions of circle of questions of aesthetic education of teenagers, their work in groups for the decision of aesthetic tasks. The structure of cooperation is built in accordance with mezo and microlevel, that are active and we can on them influence. At the mezolevel include: pedagogical collective, teachers or leaders of groups, psychological accompaniment by means of that an educational-educator comes true.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЯлта: РВВ КГУuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectмодель взаємодіїuk_UK
dc.subjectмодель взаимодействияuk_UK
dc.subjectof model of cooperationuk_UK
dc.subjectмезорівеньuk_UK
dc.subjectмезоуровеньuk_UK
dc.subjectmezoleveluk_UK
dc.subjectмікрорівеньuk_UK
dc.subjectмикроуровеньuk_UK
dc.subjectmicroleveluk_UK
dc.titleРозробка моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладівuk_UK
dc.title.alternativeРазработка модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведенийuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of model of cooperation of schools and out-of-school educational establishmentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Mezolevel_Microlevel.pdf553.71 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.