Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/174
Title: | Розробка моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів |
Other Titles: | Разработка модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений Development of model of cooperation of schools and out-of-school educational establishments |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions модель взаємодії модель взаимодействия of model of cooperation мезорівень мезоуровень mezolevel мікрорівень микроуровень microlevel |
Issue Year: | 2014 |
Publisher: | Ялта: РВВ КГУ |
Citation: | Сєрих Л. В. Розробка моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: Development of model of cooperation of general and out-of-school educational establishments / Л.В. Сєрих // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей / ред. колегія : О.В.Глузман, М.Я.Ігнатенко, В.С. Заслуженюк [та ін.]: Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 44. – Ч.2. – 420 с. – С. 242-247. |
Abstract: | Стаття присвячена розкриттю деяких аспектів побудови моделі взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Показаний вплив методів та форм роботи на розв’язання кола питань естетичного виховання підлітків, їх роботу в групах для вирішення естетичних завдань. Структура взаємодії побудована відповідно до мезорівня та мікрорівня, які є активними і ми можемо на них впливати. До мезорівня включаємо: педагогічний колектив, вчителів або керівників гуртків, психологічний супровід, за допомогою якого здійснюється навчально-виховний процес. Статья посвящена некоторым аспектам построения модели взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Показано влияние методов и форм работы на решение круга вопросов эстетического воспитания подростков, их работу в группах для решения эстетических задач. Структура взаимодействия построена согласно мезоуровня и микроуровня, которые являются активными, и мы можем на них влиять. На мезоуровне включаем: педагогический коллектив, учителей или руководителей кружков, психологическое сопровождение, с помощью которого осуществляется учебно-воспитательный процесс. The article is sanctified to opening of some aspects of construction of model of cooperation of general and out-of-school educational establishments in aesthetic education of teenagers. Shown influence of methods and forms of work on the decisions of circle of questions of aesthetic education of teenagers, their work in groups for the decision of aesthetic tasks. The structure of cooperation is built in accordance with mezo and microlevel, that are active and we can on them influence. At the mezolevel include: pedagogical collective, teachers or leaders of groups, psychological accompaniment by means of that an educational-educator comes true. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/174 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Mezolevel_Microlevel.pdf | 553.71 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.