Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/278
Назва: | Узаємодія освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання |
Інші назви: | Взаимодействие образовательного процесса учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования Interaction of the educational process of general secondary and out-of-school education institutions in implementation STEM equipment |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | освітній процес образовательный процесс educational process заклади загальної середньої освіти общеобразовательные учебные заведения of schools заклади позашкільної освіти внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions післядипломна педагогічна освіта последипломное педагогическое образование postgraduate pedagogical education компетентнісний підхід компетентностный подход competency approach |
Рік публікації: | 2019 |
Видавець: | Суми: заклад СОР Сумський ЦПО та РТМ |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Узаємодія освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання. Позашкільна освіта: стратегія, перспективи розвитку, сучасні практики : матер. ІІ обл. наук.-практ. інтернет-конф. Заклад СОР Сумський ЦПО та РТМ ( м. Суми, 05 березня року). Суми, 2019. С. 13–18. URL:http://ocpo.sumy.ua/files/Novini/2019/03/internet-konferencija/Sekcija_4.pdf. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано вектори взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання, наукові дослідження кола поінформованих фахівців на проблему компетентнісного підходу, що забезпечує ефективність взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання. Зроблено акценти на взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання з іншими інституціями, що уможливлюють професійно-діяльнісне самовдосконалення слухачів різних педагогічних спеціальностей. В статье проанализированы векторы взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования, научные исследования круга информированных специалистов на проблему компетентностного подхода, обеспечивающего эффективность взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования. Сделаны акценты на взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования с другими институтами, позволяющих профессионально-деятельностное самосовершенствования слушателей различных педагогических специальностей. The article analyzes the vectors of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the implementation of STEM-equipment, research of informed specialists on the problem of competence approach, which ensures the effectiveness of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the implementation of STEM-equipment. Emphasis is placed on the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the introduction of STEM-equipment with other institutions that enable professional and self-improvement of students of different pedagogical specialties. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/278 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Implementation_STEM_Equipment.pdf | 527.35 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.