Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/280
Назва: | Модернізація освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти: взаємодія, медіа, компетентнісний підхід |
Інші назви: | Модернизация образовательного процесса учреждений общего среднего и внешкольного образования: взаимодействие, медиа, компетентностный подход Modernization of the educational process of general secondary and out-of-school education institutions: interaction, media, competence approach |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education заклади загальної середньої освіти общеобразовательные учебные заведения of schools заклади позашкільної освіти внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2019 |
Видавець: | Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Модернізація освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти: взаємодія, медіа, компетентнісний підхід. Формальна й неформальна освіта крізь призму STEM-технологій : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (24 жовтня 2019 року, м. Херсон) / за ред. Г. С. Юзвашевої. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. С. 246–248. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано дослідження кола поінформованих фахівців на проблему компетентнісного підходу, медіа та взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, що забезпечує ефективність модернізації освітнього процесу. Зроблено акценти на формування компетентностей, що уможливлюють професійно-діяльнісне самовдосконалення педагогів з медіа-освіти. В статье проанализированы исследования круга информированных специалистов на проблему компетентностного подхода, медиа и взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования, обеспечивает эффективность модернизации образовательного процесса. Сделаны акценты на формирование компетенций, позволяющих профессионально-деятельностное самосовершенствования педагогов с медиа-образования. The article analyzes the research of the circle of informed specialists on the problem of competence approach, media and interaction of general secondary and out-of-school education institutions, which ensures the effectiveness of modernization of the educational process. Emphasis is placed on the formation of competencies that enable professional self-improvement of teachers of media education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/280 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Modernization_Educational_Process.pdf | 205.39 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.