Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-16T07:38:00Z-
dc.date.available2021-07-16T07:38:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОсобистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: зб. матер. ІІІ Всеукр. наук.-метод. практ. конф. (м. Суми, 20 лютого 2019 року) / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2019. 390 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284-
dc.description.abstractУ збірнику матеріалів конференції представлені доповіді та повідомлення науковців, методистів, управлінців, учителів на проблему формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються професійні, соціальні, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, повної загальної середньої, позашкільної, професійної вищої освіти. В сборнике материалов конференции представлены доклады и сообщения ученых, методистов, управленцев, учителей на проблему формирования и развития личностно-профессиональной компетентности педагога. В контексте гуманитарных смыслов раскрываются профессиональные, социальные, управленческие, психологические, методические характеристики личностно-профессиональной компетентности педагогов дошкольного, начального, полного общего среднего, внешкольного, профессионального высшего образования. The collection of conference materials presents reports and reports of scientists, methodologists, managers, teachers on the problem of formation and development of personal and professional competence of the teacher. In the context of humanitarian meanings, professional, social, managerial, psychological, methodological characteristics of personal and professional competence of teachers of preschool, primary, complete general secondary, out-of-school, professional higher education are revealed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: НІКОuk_UK
dc.subjectособистісно-професійна компетентністьuk_UK
dc.subjectличностно-профессиональная компетентностьuk_UK
dc.subjectpersonal and professional competenceuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectтеоріяuk_UK
dc.subjectтеорияuk_UK
dc.subjecttheoryuk_UK
dc.subjectпрактикаuk_UK
dc.subjectпрактикаuk_UK
dc.subjectpracticeuk_UK
dc.titleОсобистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практикаuk_UK
dc.title.alternativeЛичностно-профессиональная компетентность педагога: теория и практикаuk_UK
dc.title.alternativePersonal and professional teacher’s competence: theory and practiceuk_UK
dc.typeconferences-materialsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Personal_And_Professional_Teacher’s_2019.pdf5,33 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.