Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Назва: Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика
Інші назви: Личностно-профессиональная компетентность педагога: теория и практика
Personal and professional teacher’s competence: theory and practice
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: особистісно-професійна компетентність
личностно-профессиональная компетентность
personal and professional competence
педагог
педагог
teacher
теорія
теория
theory
практика
практика
practice
Рік публікації: 2019
Видавець: Суми: НІКО
Бібліографічний опис: Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: зб. матер. ІІІ Всеукр. наук.-метод. практ. конф. (м. Суми, 20 лютого 2019 року) / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2019. 390 с.
Короткий огляд (реферат): У збірнику матеріалів конференції представлені доповіді та повідомлення науковців, методистів, управлінців, учителів на проблему формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються професійні, соціальні, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, повної загальної середньої, позашкільної, професійної вищої освіти. В сборнике материалов конференции представлены доклады и сообщения ученых, методистов, управленцев, учителей на проблему формирования и развития личностно-профессиональной компетентности педагога. В контексте гуманитарных смыслов раскрываются профессиональные, социальные, управленческие, психологические, методические характеристики личностно-профессиональной компетентности педагогов дошкольного, начального, полного общего среднего, внешкольного, профессионального высшего образования. The collection of conference materials presents reports and reports of scientists, methodologists, managers, teachers on the problem of formation and development of personal and professional competence of the teacher. In the context of humanitarian meanings, professional, social, managerial, psychological, methodological characteristics of personal and professional competence of teachers of preschool, primary, complete general secondary, out-of-school, professional higher education are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Personal_And_Professional_Teacher’s_2019.pdf5.33 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.