Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Назва: | Компетентнісний підхід у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Компетентностный подход во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков Competence approach in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2020 |
Видавець: | Суми: НВВ КЗ СОІППО |
Бібліографічний опис: | Сєрих, Л. В. (2020). Компетентнісний підхід у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін : зб. матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. форуму (м. Суми, 07-13 грудня 2020 року). Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2020. С. 134–137. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості компетентнісного підходу у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Виявлено вплив, зокрема стратегії локальних змін та стратегії модульних змін, які дозволяють ефективно й детерміновано здійснювати естетичне виховання підлітків. В статье рассмотрены особенности компетентностного подхода во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Выявлено влияние, в частности стратегии локальных изменений и стратегии модульных изменений, которые позволяют эффективно и детерминировано осуществлять эстетическое воспитание подростков. The article considers the peculiarities of the competence approach in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of adolescents. The influence is revealed, in particular, strategies of local changes and strategies of modular changes, which allow carrying out aesthetic education of teenagers effectively and deterministically. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Competence_Approach_Aesthetic_Educational.pdf | 412.6 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.