Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-20T06:15:02Z-
dc.date.available2021-07-20T06:15:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : матеріали. ІV Всеукр. науково-методичної практ. конференції / за ред. Л.В. Сєрих, к. пед. наук, доц. (м. Суми, 27 лютого 2020 року). Суми : НІКО, 2020. С. 295–299.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295-
dc.description.abstractУ статті розглядаються технології критичного мислення, які застосовуються при розв’язанні будь-яких проблемних завдань учнями закладів загальної середньої освіти чи вихованцями закладів позашкільної освіти. Означена взаємодія відбувається на макрорівні взаємодії, коли до неї залучають учні-вихованці, демонструючи суб’єкт-суб’єктні відносини. Подано порівняльну характеристику кричному мисленню вчителя й учня. В статье рассматриваются технологии критического мышления, которые применяются при решении любых проблемных задач учащимися учреждений общего среднего образования или воспитанниками учреждений внешкольного образования. Данная взаимодействие происходит на макроуровне взаимодействия, когда к ней привлекают ученики воспитанники, демонстрируя субъект-субъектные отношения. Дана сравнительная характеристика кричного мышлению учителя и ученика. The article discusses the technologies of critical thinking, which are used in solving any problem by students of general secondary education or pupils of out-of-school education. This interaction occurs at the macro level of interaction, when students are involved in it, demonstrating the subject-subject relationship. A comparative description of the crying thinking of the teacher and the student is given.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: НІКОuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectзаклади позашкільної освітиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectкритичне мисленняuk_UK
dc.subjectкритическое мышлениеuk_UK
dc.subjectcritical thinkinguk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleВзаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeВзаимодействие учреждений общего среднего и внешкольного образования: применение технологии критического мышления в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeInteraction of general secondary and out-of-school education institutions: application of critical thinking technology in aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Interaction_Critical_Thinking_Aesthetic.pdf540.23 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.