Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295
Title: Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків
Other Titles: Взаимодействие учреждений общего среднего и внешкольного образования: применение технологии критического мышления в эстетическом воспитании подростков
Interaction of general secondary and out-of-school education institutions: application of critical thinking technology in aesthetic education of teenagers
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: взаємодія
взаимодействие
interaction
заклади загальної середньої освіти
общеобразовательные учебные заведения
of schools
заклади позашкільної освіти
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
критичне мислення
критическое мышление
critical thinking
підлітки
подростки
teenager
Issue Year: 2020
Publisher: Суми: НІКО
Citation: Сєрих Л. В. Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : матеріали. ІV Всеукр. науково-методичної практ. конференції / за ред. Л.В. Сєрих, к. пед. наук, доц. (м. Суми, 27 лютого 2020 року). Суми : НІКО, 2020. С. 295–299.
Abstract: У статті розглядаються технології критичного мислення, які застосовуються при розв’язанні будь-яких проблемних завдань учнями закладів загальної середньої освіти чи вихованцями закладів позашкільної освіти. Означена взаємодія відбувається на макрорівні взаємодії, коли до неї залучають учні-вихованці, демонструючи суб’єкт-суб’єктні відносини. Подано порівняльну характеристику кричному мисленню вчителя й учня. В статье рассматриваются технологии критического мышления, которые применяются при решении любых проблемных задач учащимися учреждений общего среднего образования или воспитанниками учреждений внешкольного образования. Данная взаимодействие происходит на макроуровне взаимодействия, когда к ней привлекают ученики воспитанники, демонстрируя субъект-субъектные отношения. Дана сравнительная характеристика кричного мышлению учителя и ученика. The article discusses the technologies of critical thinking, which are used in solving any problem by students of general secondary education or pupils of out-of-school education. This interaction occurs at the macro level of interaction, when students are involved in it, demonstrating the subject-subject relationship. A comparative description of the crying thinking of the teacher and the student is given.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Interaction_Critical_Thinking_Aesthetic.pdf540.23 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.