Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295
Назва: | Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Взаимодействие учреждений общего среднего и внешкольного образования: применение технологии критического мышления в эстетическом воспитании подростков Interaction of general secondary and out-of-school education institutions: application of critical thinking technology in aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | взаємодія взаимодействие interaction заклади загальної середньої освіти общеобразовательные учебные заведения of schools заклади позашкільної освіти внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions критичне мислення критическое мышление critical thinking підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2020 |
Видавець: | Суми: НІКО |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : матеріали. ІV Всеукр. науково-методичної практ. конференції / за ред. Л.В. Сєрих, к. пед. наук, доц. (м. Суми, 27 лютого 2020 року). Суми : НІКО, 2020. С. 295–299. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються технології критичного мислення, які застосовуються при розв’язанні будь-яких проблемних завдань учнями закладів загальної середньої освіти чи вихованцями закладів позашкільної освіти. Означена взаємодія відбувається на макрорівні взаємодії, коли до неї залучають учні-вихованці, демонструючи суб’єкт-суб’єктні відносини. Подано порівняльну характеристику кричному мисленню вчителя й учня. В статье рассматриваются технологии критического мышления, которые применяются при решении любых проблемных задач учащимися учреждений общего среднего образования или воспитанниками учреждений внешкольного образования. Данная взаимодействие происходит на макроуровне взаимодействия, когда к ней привлекают ученики воспитанники, демонстрируя субъект-субъектные отношения. Дана сравнительная характеристика кричного мышлению учителя и ученика. The article discusses the technologies of critical thinking, which are used in solving any problem by students of general secondary education or pupils of out-of-school education. This interaction occurs at the macro level of interaction, when students are involved in it, demonstrating the subject-subject relationship. A comparative description of the crying thinking of the teacher and the student is given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Interaction_Critical_Thinking_Aesthetic.pdf | 540.23 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.