Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/302
Назва: Детермінанти взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти
Інші назви: Детерминанты взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования
Determinants of interaction of general secondary and out-of-school education institutions
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
заклади загальної середньої освіти
общеобразовательные учебные заведения
of schools
заклади позашкільної освіти
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenager
Рік публікації: 2021
Видавець: Рівне: «Нова педагогічна думка»
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Детермінанти взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Особистість на шляху до духовних цінностей: інноваційна практика, набутий досвід : ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 27-28 січня 2021 року). 2021. 1 (105.). С. 23–27.
Короткий огляд (реферат): У статті дотримуємось позиції, що сучасна педагогічна теорія і практика не можуть вирішувати завдання взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків у відповідності до вимог сьогодення без урахування досягнень інших наук. Вважаємо, що визначення теоретико-методологічних засад, педагогічних умов взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти й сутнісних ознак естетичної вихованості підлітка можливе лише шляхом інтеграції філософських, соціологічних, педагогічних та психологічних знань. В статье придерживаемся позиции, что современная педагогическая теория и практика не могут решать задачи взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков в соответствии с требованиями настоящего без учета достижений других наук. Считаем, что определение теоретико-методологических основ, педагогических условий взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования и сущностных признаков эстетической воспитанности ребенка возможно лишь путем интеграции философских, социологических, педагогических и психологических знаний. In the article we adhere to the position that modern pedagogical theory and practice cannot solve the problem of interaction of general secondary and extracurricular institutions in the aesthetic education of adolescents in accordance with today’s requirements without taking into account the achievements of other sciences. We believe that the definition of theoretical and methodological principles, pedagogical conditions of interaction of general secondary and out-of-school education and essential features of aesthetic education of adolescents is possible only through the integration of philosophical, sociological, pedagogical and psychological knowledge. The determinants are revealed, because today there is a rethinking of the education system of reproduction and retransmission of knowledge, a new paradigm of education and upbringing. If the essence of traditional education is to reproduce the pedagogical experience according to a given pattern, innovative education provides the conditions for the rapid growth of a person's spiritual needs throughout his life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/302
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Determinants_Of_Interaction.pdf392.27 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.