Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/318
Title: Вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
Other Titles: Векторы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков
The interaction vectors school and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: загальноосвітні навчальні заклади
общеобразовательные учебные заведения
general education
естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
позашкільні навчальні заклади
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenagers
Issue Year: 2014
Publisher: Мелітополь: Мелітопольський ДПУ ім. Б.Хмельницького
Citation: Сєрих Л. В. Вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції (м. Мелітополь, 12-13 червня 2014 р.) / за заг. ред. д-ра філос. наук, проф. Молодиченка В.В. Мелітополь : Видавництво Мелітопольського ДПУ імені Б. Хмельницького, 2014. С. 293–296.
Abstract: У дослідженні розглядаються шляхи взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. При цьому обов'язково вивчаються різні види і жанри мистецтва в певної хронології, і вказується їх вплив на естетичне виховання підлітків. Кожен вид мистецтва має свої, властиві тільки йому, виразні засоби, за допомогою яких здійснюється вплив на підлітків, де вони переймаються мистецтвом, живуть у ньому, насолоджуються, пропускають його через себе. В исследовании рассматриваются пути взаимодействия общеобразовательных учебных заведений и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. При этом обязательно изучаются различные виды и жанры искусства в определенной хронологии, и указывается их влияние на эстетическое воспитание подростков. Каждый вид искусства имеет свои, присущие только ему, выразительные средства, при помощи которых и осуществляется влияние на подростков, где они проникаются искусством, живут в нем, наслаждаются, пропускают его через себя. The study examines the interaction of schools and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers. This necessarily focuses on various types and genres of art in a certain chronological order, and indicates their impact on the aesthetic education of teenagers. Every art form has its own expressive tools, with which and by impact on Teens, where they feel the art, live it, enjoy it, pass it through themselves.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/318
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Aesthetic_Education_Interaction_Vectors.pdf307.65 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.