Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресус: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/319
Название: Професіограма педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
Другие названия: Профессиограмма педагога в контексте взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков
The Job analysis of the teacher in the context of the interaction of secondary and primary schools in the aesthetic education of teenager
Авторы: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключевые слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
акмеуспіх
акмеуспех
acme of success
гурткова робота
кружковая работа
of hobby group’s work
професіограма педагога
профессиограмма педагога
рrofessiogram teacher
Год публикации: 2015
Издатель: Івано-Франківськ : ІІППО
Библиографическое описание: Сєрих Л. В. Професіограма педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Гуманізація навчально-виховного процесу закладу освіти як основа модернізації освітньої галузі : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 28-29 травня 2015 року). Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти : зб. наук. праць. 2015. С. 235–242.
Реферат: У статті розглядається роль педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Визначено деякі аспекти професіограми педагога, висвітлено вимоги, функції діяльності його, що підвищить естетичне виховання підлітків. В статье рассматривается роль педагога в контексте взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Определены некоторые аспекты профессиограммы педагога, освещены требования, функции его деятельности, что повысит эстетическое воспитание подростков. This article examines the role of the teacher in the context of the interaction of secondary schools and after-school aesthetic education of teenagers. The aspects Professiogram determined some teacher, highlights the requirements of its features that enhance the aesthetic education of teenagers.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/319
Располагается в коллекциях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sierykh_Aesthetic_Education_Professiogram_Teacher.pdf353.42 kBAdobe PDFСкачать


Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.