Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/341
Title: Компетентнісний підхід до освітнього процесу з мистецтва в початковій школі в контексті НУШ
Other Titles: Компетентностный подход к образовательному процессу по искусству в начальной школе в контексте НУШ
Competence approach to the educational process in art in primary school in the context of NUS
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: компетентності
компетентности
competencies
в початковій школі
в начальной школе
in primary schools
НУШ
НУШ
NUS
Issue Year: 2021
Publisher: Суми: КЗСОІППО, кафедра теорії і методики змісту освіти
Citation: Сєрих, Л. В. (2021). Компетентнісний підхід до освітнього процесу з мистецтва в початковій школі в контексті НУШ (Сєрих Л.В., завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент КЗ СОІППО). Суми, 2021, 21.
Abstract: У презентації висвітлено компетентнісний підхід до освітнього процесу з мистецтва в початковій школі в контексті нової української школи. Розглянуто модель компетентнісного випускника початкової школи, зміщення акцентів при компетентнісному підході. В презентации освещены компетентностный подход к образовательному процессу по искусству в начальной школе в контексте новой украинской школы. Рассмотрена модель компетентностного выпускника начальной школы, смещение акцентов при компетентностного подхода. The presentation highlights the competence approach to the educational process of art in primary school in the context of the new Ukrainian school. The model of the competence graduate of primary school, shift of accents at the competence approach is considered.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/341
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Competence_Approach_NUS.pdf3.22 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.