Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448
Title: Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух»
Other Titles: Mediated internal developmental, correctional, rehabilitational management of the processes of habilitation of the positive components of a person as a “bio-socio-spirit” system
Authors: Золотарьова, Тетяна Вікторівна
Zolotaryova, Теtiana Victorivna
Keywords: абілітація
habilitation
-
розвиток
development
-
корекція
correction
-
реабілітація
rehabilitation
-
опосередковане внутрішнє управління
mediated internal management
-
позитивні й негативні складові людини як системи «біо-соціо-дух»
positive and negative components of a person as a “bio-socio-spirit” system
-
діти з психофізичними порушеннями
children with psychophysical disorders
-
синергетика
synergetics
-
Issue Year: 2022
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Citation: Золотарьова Т. В. Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022, № 7-8 (121-122). С. 211-223
Abstract: Запропоновано визначення та схеми, які відображають сутність трикомпонентних процесів «абілітація – розвиток – абілітація», «абілітація – корекція – абілітація», «абілітація – реабілітація – абілітація». Доведено, що опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації складається з двох видів безпосереднього управління і стимулює утворення горизонтальних зв’язків між знаннями, уміннями, навичками, сприяючи соціальній адаптації дітей із психофізичними порушеннями. The author proposed schemes are that reflect the essence of the processes “habilitation – development – habilitation”, “habilitation – correction – habilitation”, “habilitation – rehabilitation – habilitation”. Thus, the considered mediated management of the habilitation process consists of two types of immediate management in accordance with a pair of implemented processes and stimulates the formation of horizontal links between knowledge, skills, abilities, and contributes to the social adaptation of children with psychophysical disorders.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448
Appears in Collections:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zolotaryova_ Mediated_management.pdf485.33 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.