Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/492
Назва: | Особливості розвитку емоційного інтелекту у дорослому віці |
Інші назви: | Features of the development of emotional intelligence in adulthood |
Автори: | Гиря, Станіслав Олексійович Hyria, Stanislav Oleksiiovych |
Ключові слова: | емоційний інтелект емоційна обізнаність емоційні чинники |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | КЗ СОІППО |
Бібліографічний опис: | - |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту у дорослому віці. Проведений аналіз сутності поняття «емоційний інтелект» і необхідність його розвитку у процесі професійної підготовки дозволив зробити висновок про необхідність виявлення рівня його розвитку, щоб визначитись у шляхах поліпшення цього процесу. Доведено, що термін «емоційний інтелект» розглядається як здатність до розпізнання, розуміння емоцій і управління ними; служить для визначення сукупності здібностей, знань та вмінь, пов’язаних з регуляцією емоційної сфери особистості, необхідних для успішної соціалізації та комунікації. Встановлено, що труднощі, які пов’язані з визначенням рівня розвитку емоційного інтелекту, полягають у тому, що відсутні досить повні діагностичні методики. Конкретизовано механізми впливу емоційного інтелекту на ефективність розв’язання провідних життєвих завдань дорослого: забезпечення власного благополуччя; успішності підтримки доброзичливих стосунків із оточенням; ефективності самореалізації та особистісної спрямованості на самовдосконалення. Експериментально доведено, що достатньо повну картину рівня розвитку усіх необхідних складників емоційного інтелекту можна виявити на основі проведеного діагностування дорослих за певною кількістю методик, які в сукупності покажуть якомога повніше цей рівень. Завдяки проведеному аналізу вдалось установити, що рівень емоційного інтелекту у респондентів залежить від рівня емоційної усвідомленості, ідентифікації, відповідних установок, що дозволяють чи перешкоджають її прояву та вміння управляти своїми й чужими емоціями. Внаслідок аналізу виокремлено чотири фактори, з яких найбільш інформативним є перший – «Емоційна компетентність», що складається з чинників: емоційна усвідомленість, управління своїми емоціями, самомотивація, емпатія та управління емоціями інших людей. Розроблено гнучку систему методичних рекомендацій щодо розвитку емоційного інтелекту у дорослих. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/492 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 155.92 kB | Adobe PDF | Завантажити | |
Реферат.pdf | 291.18 kB | Adobe PDF | Завантажити | |
Титульна сторінка.pdf | 142.26 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.