Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Назва: Особливості розвитку емоційного інтелекту в осіб періоду ранньої дорослості
Інші назви: Peculiarities of the development of emotional intelligence in persons in the period of early adulthood
Автори: Гриценко, Олексій Михайлович
Hrytsenko, Oleksii Mykhailovych
Ключові слова: емоційний інтелект
дорослість
зрілість
Рік публікації: 2024
Видавець: КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: -
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту в осіб періоду ранньої дорослості . Аналіз поняття «емоційний інтелект» дає підстави зробити такі висновки: емоційний інтелект – це властивість особистості, яка сприяє усвідомленню, розумінню власних емоцій і емоцій оточення її, гармонійному розвитку та покращенню міжособистісної взаємодії. Ознаки емоційного інтелекту: емоційна поінформованість, вміння керувати емоціями, спонукаючими до дії, здатність розуміти емоції оточуючих, вміння впливати на емоції інших людей, здатність розділяти справжні емоції та їх імітацію, а також здатність розуміти причини наслідків емоцій. Виділяють наступні чинники розвитку емоційного інтелекту у ранній дорослості: когнітивні здібності (швидкість та точність переробки емоційної інформації); уявлення про емоції (як про цінності, як про важливе джерело інформації); особливості емоційності (емоційна стійкість, емоційна чутливість). Проведено дослідження особливостей розвитку емоційного інтелекту в осіб періоду ранньої дорослості та чинники, які впливають на нього. У дослідженні приймали участь 40 осіб, 29 жінок та 11 чоловіків. Результати показали що у більшості дорослих досліджуваних переважає середній рівень емоційного інтелекту (60%). Отримані дані свідчать про розвинену емпатію, здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей. Був проаналізований взаємозв’язок чинників та рівня емоційного інтелекту за допомогою методу рангової кореляції Спірмена. Кореляційний аналіз показав наявність залежності між рівнем розвитку самосвідомості та рівнем розвитку емоційного інтелекту. Особи, які мають більш розвинену навичку спостереження за власними емоціями та поведінкою схильні мати більш високий рівень емоційного інтелекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.pdf170.5 kBAdobe PDFЗавантажити
Реферат.pdf327.92 kBAdobe PDFЗавантажити
Титульна сторінка.pdf144.02 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.