Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Назва: | Професійні компетенції педагога в умовах воєнного і повоєнного стану |
Інші назви: | Professional competencies of teachers in military and post-war conditions |
Автори: | Успенська, Валентина Uspenska, Valentyna |
Ключові слова: | безпечний освітній простір safe educational space - психологічна підтримка psychological support - заклади освіти educational institutions - учасники освітнього процесу participants of the educational process - |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | Тернопіль : ФОП Осадца Ю. |
Бібліографічний опис: | Успенська В. Професійні компетенції педагога в умовах воєнного і повоєнного стану. Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : зб. наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської наук.-пр. конф., 01 берез. 2024 р. / О.М. Петровський та ін. Тернопіль : ФОП Осадца Ю., 2024. С. 207-212. |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються нові компетенції педагога, яких потребує сучасна освіта в умовах професійно-педагогічної діяльності під час війни. Серед них: здатність створити безпечний фізичний освітній простір; готовність до організації навчання за різними формами і режимами; налагодження діяльності з подолання втрат у навчанні; посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; розвиток навичок інформаційної гігієни; участь і організація просвітницької діяльності з питань особистої безпеки; забезпечення психологічної підтримки всіх учасників освітнього процесу; здатність до освітньої взаємодії учасників освітнього процесу. New teacher competencies needed by modern education for professional and pedagogical activity during the war are analyzed. Among them: the ability to create a safe physical educational space; readiness to organize training in various forms and modes; establishment of activities to overcome learning losses; promoting of national-patriotic education and fostering of civic position; developing skills for managing information responsibly; participation and organization of educational activities on issues of personal safety; providing the psychological support for all participants in the educational process; and facilitating educational interaction among participants in the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6_Успенська В._тези.pdf | 194.59 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.