Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Назва: Професійні компетенції педагога в умовах воєнного і повоєнного стану
Інші назви: Professional competencies of teachers in military and post-war conditions
Автори: Успенська, Валентина
Uspenska, Valentyna
Ключові слова: безпечний освітній простір
safe educational space
-
психологічна підтримка
psychological support
-
заклади освіти
educational institutions
-
учасники освітнього процесу
participants of the educational process
-
Рік публікації: 2024
Видавець: Тернопіль : ФОП Осадца Ю.
Бібліографічний опис: Успенська В. Професійні компетенції педагога в умовах воєнного і повоєнного стану. Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : зб. наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської наук.-пр. конф., 01 берез. 2024 р. / О.М. Петровський та ін. Тернопіль : ФОП Осадца Ю., 2024. С. 207-212.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються нові компетенції педагога, яких потребує сучасна освіта в умовах професійно-педагогічної діяльності під час війни. Серед них: здатність створити безпечний фізичний освітній простір; готовність до організації навчання за різними формами і режимами; налагодження діяльності з подолання втрат у навчанні; посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; розвиток навичок інформаційної гігієни; участь і організація просвітницької діяльності з питань особистої безпеки; забезпечення психологічної підтримки всіх учасників освітнього процесу; здатність до освітньої взаємодії учасників освітнього процесу. New teacher competencies needed by modern education for professional and pedagogical activity during the war are analyzed. Among them: the ability to create a safe physical educational space; readiness to organize training in various forms and modes; establishment of activities to overcome learning losses; promoting of national-patriotic education and fostering of civic position; developing skills for managing information responsibly; participation and organization of educational activities on issues of personal safety; providing the psychological support for all participants in the educational process; and facilitating educational interaction among participants in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Успенська В._тези.pdf194.59 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.