Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584
Title: Освіта під вогнем: виклики, можливості та шляхи підтримки вчителів
Other Titles: Education under fire: challenges, opportunities and ways to support teachers
Authors: Успенська, В.М.
Uspenska, Valentyna
Keywords: психоемоційний стан учителів
psycho-emotional state of teachers
-
психологічна підтримка
psychological support
-
стійкість
stability
-
Issue Year: 2024
Publisher: Суми : ФОП Цьома С.П.
Citation: Успенська В. Освіта під вогнем: виклики, можливості та шляхи підтримки вчителів. Заклад освіти – територія здоров’я, безпеки, підтримки : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. В. М. Успенської. Суми : ФОП Цьома С.П., 2024. С. 47-57.
Abstract: Аналізується психоемоційний стан учителів у професійній діяльності під час війни. Наводяться дані опитування вчителів Сумської області психоемоційного стану, потреби в психологічній підтримці. Пропонуються ресурси для стійкості та відновлення. The psycho-emotional state of teachers in professional activity during the war is analyzed. Data from a survey of teachers in the Sumy region on their psycho-emotional state and the need for psychological support are presented. Resources for resilience and recovery are offered
Description: https://cutt.ly/prEo2HGd
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_Успенська В_стаття_2025.pdf413,66 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.