Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/78
Назва: | Виявлення рівнів сформованості естетичного середовища учнів основної та старшої школи |
Інші назви: | Выявление уровней сформированности эстетической среды учащихся основной и старшей школы Determination of forming levels aesthetic environment of students and high school principal |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education естетичне середовище эстетическая среда aesthetic environment навчальний заклад учебное заведение educational institution учні основної та старшої школи ученики основной и старшей школы pupils of the primary and secondary school |
Рік публікації: | 2013 |
Видавець: | Переяслав-Хмельницький: ДПУ імені Григорія Сковороди |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Виявлення рівнів сформованості естетичного середовища учнів основної та старшої школи / Лариса Сєрих // Всеукр. наук. -практ. конф. (26 квітня 2013 р. м. Київ) [«Українське національне виховання: реалії, тенденції, перспективи»]. – Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2013. – Вип. 31. – С. 312-318. |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обґрунтовані основні показники рівнів сформованості естетичного середовища учнів основної та старшої школи. Проаналізована якість створення естетичного середовища при проведенні констатувального етапу дослідження. Дана характеристика рівнів формування естетичного середовища на основі заздалегідь визначених критеріїв та показників. В статье теоретически обоснованы основные показатели уровней сформированности эстетической среды учащихся основной и старшей школы. Проанализировано качество создания эстетической среды при проведении констатирующего этапа исследования. Данная характеристика уровней формирования эстетической среды на основе заранее определенных критериев и показателей. The paper theoretically grounded main indicators of the formation of aesthetic environment of schoolchild and high school principals. Analyze the quality of the creation of aesthetic environment during ascertaining investigation phase. This characteristic levels of formation of aesthetic environment on the basis of predetermined criteria and indicators. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/78 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Aesthetic_Education_Aesthetic_Environment_ Main_Indicators.FR11.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.