Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/87
Назва: | Активізація діяльності навчально-виховного процесу при використанні особисто оріентованих технологій навчання |
Інші назви: | Активизация деятельности учебно-воспитательного процесса при использовании личностно ориентированных технологий обучения Revitalization of the educational process using personally orientovanyh learning technologies |
Автори: | Шевченко, Тетяна Олександрівна Шевченко, Татьяна Александровна Shevchenko, Tatiana Oleksandrivna |
Ключові слова: | оптимізація уроку оптимизация урока optimization lesson навчальне середовище учебная среда learning environment навчально-виховний процес учебно-воспитательный процесс seducational process технології Веб-квест технологии Веб-квест technology Web quest |
Рік публікації: | 2015 |
Видавець: | Вінницький національний технічний університет, Комп’ютерний інформаційно-видавничий центр м.Вінниця |
Бібліографічний опис: | Шевченко Т.О. Активізація діяльності навчально-виховного процесу при використанні технологій особисто оріентованих навчання», Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», м. Вінниця. [Електронний ресурс] – режим доступу: http://conference.vntu.edu.ua/eir/eir2015/pdf/zbirnyk_eir2015.pdf |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання проблеми оптимізації уроку, стимулювання дослідницько-пізнавальної активності й самостійності учнів у навчально-виховному процесі, впровадження в освітню практику технологій особистісно орієнтованого навчання, а саме проектної технології Веб-квест. В статье рассматриваются проблемы оптимизации урока, стимулирования исследовательско-познавательной активности и самостоятельности учащихся в учебно-воспитательном процессе, внедрение в образовательную практику технологий личностно- ориентированного обучения, а именно проектной технологии Веб-квест. The article deals with the problem of optimizing the lesson to stimulate research and cognitive activity and independence of students in the educational process implementation in educational practice personal technology based learning, such as design technology Web quest. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/87 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shevchenko_Personally_Оrientovani_Learning_Technologies.pdf | 388.21 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.