Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/97
Назва: Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти
Інші назви: Социально-педагогическое сопровождение как ведущее условие развития профессиональной адаптивности социальных педагогов в системе последипломного педагогического образования
Social-pedagogical support as a leading condition for the development of the adaptability of professional social pedagogues in the system of postgraduate pedagogical education
Автори: Єфремова, Галина Леонідівна
Ефремова, Галина Леонидовна
Yefremova, Halyna Leonidovna
Ключові слова: соціально-педагогічний супровід
социально-педагогический сопровождение
socio-pedagogical support
професіоналізація
професионализация
professionalization
професійний розвиток
профессиональное развитие
professional development
професійна адаптивність
профессиональная адаптивность
professional adaptability
самоідентифікація
самоидентификация
identity
Рік публікації: 2015
Видавець: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Єфремова Г. Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Г.Л. Єфремова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 10 (54). – с. 65-73.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто соціально-педагогічний супровід ѐк провідну умову розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів, самостійний педагогічний засіб, особливий вид діяльності, спрямований не лише на вирішення вузьких адаптаційних завдань, але й на розвиток усього особистісного потенціалу слухача. В статье рассмотрено социально-педагогическое сопровождение как ведущее условие развития профессиональной адаптивности социальных педагогов, самостоятельное педагогическое средство, особый вид деятельности, направленный не только на решение узких адаптационных задач, но и на развитие всего личностного потенциала слушателя. The article describes the social-pedagogical support as a leading condition for the development of professional adaptability of social pedagogues, independent pedagogical tool, and a special kind of activity aimed not only at solving narrow adaptive tasks, but also developing personal potential of the listener.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/97
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yefremova_ Social-Pedagogical_Support_As_A_Leading_Condition.pdf410.62 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.