Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/97
Назва: | Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти |
Інші назви: | Социально-педагогическое сопровождение как ведущее условие развития профессиональной адаптивности социальных педагогов в системе последипломного педагогического образования Social-pedagogical support as a leading condition for the development of the adaptability of professional social pedagogues in the system of postgraduate pedagogical education |
Автори: | Єфремова, Галина Леонідівна Ефремова, Галина Леонидовна Yefremova, Halyna Leonidovna |
Ключові слова: | соціально-педагогічний супровід социально-педагогический сопровождение socio-pedagogical support професіоналізація професионализация professionalization професійний розвиток профессиональное развитие professional development професійна адаптивність профессиональная адаптивность professional adaptability самоідентифікація самоидентификация identity |
Рік публікації: | 2015 |
Видавець: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Єфремова Г. Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Г.Л. Єфремова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 10 (54). – с. 65-73. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто соціально-педагогічний супровід ѐк провідну умову розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів, самостійний педагогічний засіб, особливий вид діяльності, спрямований не лише на вирішення вузьких адаптаційних завдань, але й на розвиток усього особистісного потенціалу слухача. В статье рассмотрено социально-педагогическое сопровождение как ведущее условие развития профессиональной адаптивности социальных педагогов, самостоятельное педагогическое средство, особый вид деятельности, направленный не только на решение узких адаптационных задач, но и на развитие всего личностного потенциала слушателя. The article describes the social-pedagogical support as a leading condition for the development of professional adaptability of social pedagogues, independent pedagogical tool, and a special kind of activity aimed not only at solving narrow adaptive tasks, but also developing personal potential of the listener. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/97 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yefremova_ Social-Pedagogical_Support_As_A_Leading_Condition.pdf | 410.62 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.