Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/344
Назва: | Прочитання Державного стандарту базової середньої освіти |
Інші назви: | Государственный стандарт базового среднего образования State standard of basic secondary education |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | Державний стандарт Государственный стандарт State standard заклади освіти учебные заведения basic secondary education майбутня освіта будущее образование the future education |
Рік публікації: | 2021 |
Видавець: | Суми: КЗ СОІППО, кафедра теорії і методики змісту освіти |
Бібліографічний опис: | Сєрих, Л. В. (2021). Прочитання Державного стандарту базової середньої освіти (Сєрих Л.В., завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент КЗ СОІППО). Суми, 2021, 23. |
Короткий огляд (реферат): | У презентації розглянуто Державний стандарт базової середньої освіти. Усвідомлено мету базової середньої освіти, яка ґрунтується на ціннісних орієнтирах. Проаналізовано вимоги до обов’язкових результатів навчання, які визначено на основі компетентнісного підходу. Усвідомлено характеристику наскрізних умінь, загальних, конкретних очікуваних результатів та орієнтирів для оцінювання навчальних досягнень учнів. В презентации рассмотрен Государственный стандарт базового среднего образования. Осознанно цель базового среднего образования, основанной на ценностных ориентирах. Проанализированы требования к обязательным результатам обучения, определены на основе компетентностного подхода. Осознанно характеристику сквозных умений, общих, конкретных ожидаемых результатов и ориентиров для оценки знаний учащихся. The presentation considers the State Standard of Basic Secondary Education. The purpose of basic secondary education, which is based on values, is realized. The requirements for compulsory learning outcomes, which are determined on the basis of the competence approach, are analyzed. The characteristics of cross-cutting skills, general, specific expected results and guidelines for assessing student achievement are understood. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/344 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_State_Standard.pdf | 3.58 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.