Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/344
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-23T07:21:43Z | - |
dc.date.available | 2021-10-23T07:21:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих, Л. В. (2021). Прочитання Державного стандарту базової середньої освіти (Сєрих Л.В., завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент КЗ СОІППО). Суми, 2021, 23. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/344 | - |
dc.description.abstract | У презентації розглянуто Державний стандарт базової середньої освіти. Усвідомлено мету базової середньої освіти, яка ґрунтується на ціннісних орієнтирах. Проаналізовано вимоги до обов’язкових результатів навчання, які визначено на основі компетентнісного підходу. Усвідомлено характеристику наскрізних умінь, загальних, конкретних очікуваних результатів та орієнтирів для оцінювання навчальних досягнень учнів. В презентации рассмотрен Государственный стандарт базового среднего образования. Осознанно цель базового среднего образования, основанной на ценностных ориентирах. Проанализированы требования к обязательным результатам обучения, определены на основе компетентностного подхода. Осознанно характеристику сквозных умений, общих, конкретных ожидаемых результатов и ориентиров для оценки знаний учащихся. The presentation considers the State Standard of Basic Secondary Education. The purpose of basic secondary education, which is based on values, is realized. The requirements for compulsory learning outcomes, which are determined on the basis of the competence approach, are analyzed. The characteristics of cross-cutting skills, general, specific expected results and guidelines for assessing student achievement are understood. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми: КЗ СОІППО, кафедра теорії і методики змісту освіти | uk_UK |
dc.subject | Державний стандарт | uk_UK |
dc.subject | Государственный стандарт | uk_UK |
dc.subject | State standard | uk_UK |
dc.subject | заклади освіти | uk_UK |
dc.subject | учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | basic secondary education | uk_UK |
dc.subject | майбутня освіта | uk_UK |
dc.subject | будущее образование | uk_UK |
dc.subject | the future education | uk_UK |
dc.title | Прочитання Державного стандарту базової середньої освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Государственный стандарт базового среднего образования | uk_UK |
dc.title.alternative | State standard of basic secondary education | uk_UK |
dc.type | Presentation | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_State_Standard.pdf | 3.58 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.