Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/504
Назва: | Особливості розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень |
Інші назви: | Peculiarities of development of psychological readiness of the head of an educational institution to management decision making |
Автори: | Патютько, Вікторія Анатоліївна Patiut’ko, Viktoriia Anatoliivna |
Ключові слова: | готовність психологічна готовність прийняття управлінського рішення |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | КЗ СОІППО |
Бібліографічний опис: | - |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень. У роботі визначено що прийняття управлінського рішення керівником закладів освіти – це вибір найбільш оптимального способу розв’язання управлінської проблеми з кількох можливих варіантів, з його аргументацією як для себе, так і для оточуючих. Структура прийняття управлінського рішення керівниками закладів освіти містить у собі такі основні етапи: а) етап підготовки; б) етап пошуку та вибору альтернатив; в) етап реалізації. Одним із психологічних чинників, який впливає на ефективність прийняття управлінських рішень керівниками закладів освіти, є психологічна готовність до прийняття управлінських рішень, яка являє собою комплекс знань, умінь та навичок, особистісних якостей та мотивів, які забезпечують прийняття керівником ефективних управлінських рішень на базі успішної взаємодії з учасниками управлінського процесу з метою успішного вирішення управлінських проблем. Структура психологічної готовності керівниками закладів освіти до прийняття управлінських рішень складається з чотирьох компонентів: мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного. Визначено два рівні розвитку основних складових компонентів психологічної готовності: перший рівень відображає фундаментальні, стандартні, загально-визначені та унормовані знання, уміння, навички та мотиви кожного компоненту, які характеризують готовність керівника взагалі до управління в цілому та прийняття управлінських рішень і які мають бути притаманні будь-якому керівникові для здійснення управлінської діяльності; другий рівень представлено індивідуальними, інноваційними знаннями, уміннями, навичками та мотивами, що сприяють ефективному прийняттю управлінських рішень керівником. З метою розвитку складових психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень нами було розроблено психологічний тренінг та модель психолого-управлінське консультування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/504 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 172.86 kB | Adobe PDF | Завантажити | |
Реферат.pdf | 321.2 kB | Adobe PDF | Завантажити | |
Титульна сторінка.pdf | 147.99 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.