Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/504
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Патютько, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Patiut’ko, Viktoriia Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T12:58:02Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T12:58:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | - | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/504 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень. У роботі визначено що прийняття управлінського рішення керівником закладів освіти – це вибір найбільш оптимального способу розв’язання управлінської проблеми з кількох можливих варіантів, з його аргументацією як для себе, так і для оточуючих. Структура прийняття управлінського рішення керівниками закладів освіти містить у собі такі основні етапи: а) етап підготовки; б) етап пошуку та вибору альтернатив; в) етап реалізації. Одним із психологічних чинників, який впливає на ефективність прийняття управлінських рішень керівниками закладів освіти, є психологічна готовність до прийняття управлінських рішень, яка являє собою комплекс знань, умінь та навичок, особистісних якостей та мотивів, які забезпечують прийняття керівником ефективних управлінських рішень на базі успішної взаємодії з учасниками управлінського процесу з метою успішного вирішення управлінських проблем. Структура психологічної готовності керівниками закладів освіти до прийняття управлінських рішень складається з чотирьох компонентів: мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного. Визначено два рівні розвитку основних складових компонентів психологічної готовності: перший рівень відображає фундаментальні, стандартні, загально-визначені та унормовані знання, уміння, навички та мотиви кожного компоненту, які характеризують готовність керівника взагалі до управління в цілому та прийняття управлінських рішень і які мають бути притаманні будь-якому керівникові для здійснення управлінської діяльності; другий рівень представлено індивідуальними, інноваційними знаннями, уміннями, навичками та мотивами, що сприяють ефективному прийняттю управлінських рішень керівником. З метою розвитку складових психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень нами було розроблено психологічний тренінг та модель психолого-управлінське консультування. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | готовність | uk_UK |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UK |
dc.subject | прийняття управлінського рішення | uk_UK |
dc.title | Особливості розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень | uk_UK |
dc.title.alternative | Peculiarities of development of psychological readiness of the head of an educational institution to management decision making | uk_UK |
dc.type | Masters thesis | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 172.86 kB | Adobe PDF | Download | |
Реферат.pdf | 321.2 kB | Adobe PDF | Download | |
Титульна сторінка.pdf | 147.99 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.