Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПатютько, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorPatiut’ko, Viktoriia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2024-03-25T12:58:02Z-
dc.date.available2024-03-25T12:58:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation-uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/504-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень. У роботі визначено що прийняття управлінського рішення керівником закладів освіти – це вибір найбільш оптимального способу розв’язання управлінської проблеми з кількох можливих варіантів, з його аргументацією як для себе, так і для оточуючих. Структура прийняття управлінського рішення керівниками закладів освіти містить у собі такі основні етапи: а) етап підготовки; б) етап пошуку та вибору альтернатив; в) етап реалізації. Одним із психологічних чинників, який впливає на ефективність прийняття управлінських рішень керівниками закладів освіти, є психологічна готовність до прийняття управлінських рішень, яка являє собою комплекс знань, умінь та навичок, особистісних якостей та мотивів, які забезпечують прийняття керівником ефективних управлінських рішень на базі успішної взаємодії з учасниками управлінського процесу з метою успішного вирішення управлінських проблем. Структура психологічної готовності керівниками закладів освіти до прийняття управлінських рішень складається з чотирьох компонентів: мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного. Визначено два рівні розвитку основних складових компонентів психологічної готовності: перший рівень відображає фундаментальні, стандартні, загально-визначені та унормовані знання, уміння, навички та мотиви кожного компоненту, які характеризують готовність керівника взагалі до управління в цілому та прийняття управлінських рішень і які мають бути притаманні будь-якому керівникові для здійснення управлінської діяльності; другий рівень представлено індивідуальними, інноваційними знаннями, уміннями, навичками та мотивами, що сприяють ефективному прийняттю управлінських рішень керівником. З метою розвитку складових психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішень нами було розроблено психологічний тренінг та модель психолого-управлінське консультування.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectготовністьuk_UK
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UK
dc.subjectприйняття управлінського рішенняuk_UK
dc.titleОсобливості розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до прийняття управлінських рішеньuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of development of psychological readiness of the head of an educational institution to management decision makinguk_UK
dc.typeMasters thesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.pdf172,86 kBAdobe PDFЗавантажити
Реферат.pdf321,2 kBAdobe PDFЗавантажити
Титульна сторінка.pdf147,99 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.