Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/554
Назва: Використання концепцій самоменеджменту Л. Зайверта, М. Вудкока і Д. Френсіса як систем управління процесом самостійного навчання грі на фортепіано
Інші назви: The use of self-management concepts by L. Seiwert, M. Woodcock and D. Francis as a control system of the process of independent piano play learning
Автори: Золотарьова, Тетяна Вікторівна
Zolotaryova, Теtiana Victorivna
Ключові слова: концепція самоменеджменту Л. Зайверта
self-management concept by L. Seiwert
-
концепція самоменеджменту М. Вудкока і Д. Френсіса
self-management concept by M. Woodcock and D. Francis
-
самоосвіта
self-education
-
гра на фортепіано
piano play
-
Рік публікації: 2024
Видавець: Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch
Бібліографічний опис: Золотарьова Т. В. Використання концепцій самоменеджменту Л. Зайверта, М. Вудкока і Д. Френсіса як систем управління процесом самостійного навчання грі на фортепіано. Education, philology, literature: the main factors in the development of the outlook of a child and an adult: collective monograph. Іnternational Science Group. Boston : Primedia eLaunch, 2024. Р. 278-315
Короткий огляд (реферат): У монографії проаналізовано шість етапів реалізації концепції Л. Зайверта самоменеджменту, яка насправді є технологією тайм-менеджменту: постановка цілей, планування, ухвалення рішень, реалізація і організація діяльності, контроль виконаної роботи, інформація і комунікація, які ми розглядали як етапи роботи з самостійного навчання грі на фортепіано та визначали, чим вони можуть бути корисними в музичній самоосвіті. У монографії проаналізовано головні обмеження, які, на думку М. Вудкока і Д. Френсіса, заважають людині досягти мети, та відповідні їм можливості, які, на думку Н. Ковальчук, виникають після подолання відповідних обмежень. Обмеження та можливості ми проаналізували з позицій використання їх під час самостійного опанування гри на фортепіано. The monograph analyzes six stages of the realization of the concept of L. Seiwert of self-management, which really is a time-management technology: goal-setting, planning, decision-making, realization and organization of activities, control of work, information and communication, which we considered as stages of work of independent learning to play piano and determined how they can be useful in musical self-education. The monograph analyzes the main restrictions, which, according to M. Woodcock and D. Francis, hinder a person to achieve his goals, and corresponding opportunities, which, according to N. Kovalchuk, arise after overcoming restrictions. We analyzed the restrictions and opportunities from the standpoint of using them during independent piano play learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/554
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zolotaryova_The_use_of_self-management_concepts.pdf3.44 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.